Online User

Jumaat, 11 November 2011

Menyesal Aku jumpa dia


Cuba bayangkan kalau kita boleh format memori kita mcm kita format komputer..
Lepas tu boleh Installl Os kita sendiri....apa agak nya yang akan terjadi..

Kenapa aku tiba2 terfikir mcm nie???
Sbb aku dh tak sanggup lagi menderita...
Setiap kali Aku teringat kepadanya....
Jiwa aku akan menjadi kacau..
Fikiran bercelaru....
Jalan tak tentu hala....
Kadar denyutan jantung meningkat dgn mendadak...
Dalam bahasa mudah penyakit ini di panggil ANGAU..
Bak kata Nujjum Pak Belalang....
Penyakit ini amat merbahaya....
Aku tak tahu lagi mcm mana untuk melalui hari-hari mendatang...

Gambar Hiasan
Sebelum aku jumpa dia...
Hidup aku rilek jer..
TApi....
lepas aku jumpa dia...
entah sape yg sebar virus ANGAU nie kat aku...

.Hidup aku dah jadi tak tentu hala....
Kalu la aku tak jumpa dia mesti aku tak jadi mcm nie....
Walaupun dia tak cakap tapi aku tahu dia mmg x de ape2 perasaan pun kat aku...

cume aku jer yg syok sendiri...
mmg padan la dgn muka aku...
Sekarang ni aku cuba untuk melupakan dia...
Tapi rasa macm mustahil.....
Walau apa pun, kepada awak.....
Kalau awak baca blog saya nie ...

saya nk ucap terima kasih kat awak sbb mengajar erti jatuh cinta kepada saya.....
Setakat ini, awak seorang jer yg berjaya buat sye x tidur mlm sbb teringatkan awk....
Sye tak pernah ingat kt mana2 perempuan sampai x tidur malm dan sampai sye mengabaikan komputer sya yg x pernah renggang dari sye...

Saya tak kisah kalau awak tak suka saya,
Saya cuma nk awak tahu saya suka awak...



6699996999666669996666669996666666996999999999666669996666666
6969996996999996996999996999996999996999999996999996999996999
6996996996666666996666669999996999996999999996666666999996999
6999696996999996996999996999996999996999999996999996999996999
6999966996999996996666669996666666996666666996999996996666666
.9999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999
9999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999
9999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999
6666666999999999999999999999999999999999999999999999999999999
9996999999999999999999999999999999999999999999999999999999999
9996999999999999999999999999999999999999999999999999999999999
9996999999999999999999999999999999999999999999999999999999999
6666666999999999999999999999999999999999999999999999999999999
9999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999
9999999999999999999666996669999999999999999999999999999999999
9999999999999999996999669996999999999999999999999999999999999
9999999999999999999699999969999999999999999999999999999999999
9999999999999999999969999699999999999999999999999999999999999
9999999999999999999999669999999999999999999999999999999999999
9999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999
9999999999999999999999999999999999999699999699999999999999999
9999999999999999999999999999999999999699999699999999999999999
9999999999999999999999999999999999999699999699999999999999999
9999999999999999999999999999999999999699999699999999999999999
9999999999999999999999999999999999999966666999999999999999999




Terdapat ralat dalam alat ini
 

Copyright 2020 All Rights Reserved.Revolution theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by 702 STUDIO